23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Discountbutikker slås om kødet

Inden for de seneste år har danske discountkæder udvidet sortimentet af kød betydeligt, og hos Netto er kødsalget den produktgruppe, der vokser mest.

Også Lidl og Rema 1000 har udvidet deres kødsortiment, og sidstnævnte har netop introduceret oksekød af høj kvalitet fra Uruguay og USA. Det skriver Politiken.

Ifølge Rema 1000s indkøbsdirektør, Anders René Jensen, skal der nemlig nye dimensioner til for at vinde forbrugernes gunst, hvad angår kød. Flere kæder har desuden lanceret nye strategier, der skal lægge afstand til discountsektoren.

Det gælder blandt andet Coop, som har lanceret et omfattende madmanifest, og Føtex har også planer om at få kontakt til flere lokale producenter.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web02